måndag 9 mars 2009

Viktnedgång.

Ja, det är faktiskt något jag önskar kunde inträffa nu, inte på någon annan, utan på mig själv. Bara jag,för min skull. Meeeen de blir alltid den där "lilla lilla bullen"och den "lilla lilla mackan". I den "lilla lilla magen" och här säger jag stopp i lagens namn för nu stämde inte sagan längre. Jag har väl aldrig riktigt varit någon tjock person kan jag påstå, men nu helt plötsligt så har kilona hoppat på mig och sugit sig fast!

Ätscenariot i min hjärna! (undra om någon känner igen sig.)
(tänker) -Hmmm, vad gott det vore med "de" och "de" och "de". Jaa men ja gör lite sånt.. jaa det är ju så smaskigt.
*fixar*(tänker) Gud va gott det är med just "detta"!
*äter*(tänker) tomma tankar.
*efteråt*(tänker) Hur fan orkade jag det där? jävla fetto!..*S*

1 kommentar:

  1. nu ere du som tar å lugnar ner de! ät, lev å må min lilla tjockis.

    SvaraRadera