onsdag 4 mars 2009

Datorproblem + korvsnusk

Herregud! Vad har hänt med mitt Mozilla?! är det något snille med brillor på näsan som kan hjälpa mig att lösa detta för mig, mystiska fel? Ja, det är iallafall så att när jag använder mitt mozilla kan man inte gå framåt eller bakåt, inte trycka på en enda knapp på den där övre joxen. Men det är ju tur att jag är så himla bra på att förklara mig så nu förstår säkert alla vad jag menar. Ja. Nej. Explorer är inge bra enligt min mening.

Idag har jag och P. varit ute med Fill och byggt ett litet grillställe på gården, vi grillade falukorv och jag gjorde pinnbröd. Prövade att grilla en quorn-filé, gick väl att äta men jag tog och skippade den ändå! När jag var ute på jakt efter en grillpinne så såg jag en som var så perfekt, men på andra sidan av vägen. Skulle försöka göra ett litet skutt och hänga mig i pinnen så att den skulle gå av från trädet. Visst, lyckas fånga den och brakar sen ner i snön och får en käftsmäll av kvisten, det fula är att när jag fått de så flyger tanken i mig, det fula uttrycket.. Living on the egde. Kan tillägga att det blev stålpinnar innifrån istället.

/Hon som luktar som en korv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar