måndag 2 mars 2009

Dåligt med bloggningen..

Ja, jag kan ju inte påstå att jag är någon storbloggare som Blondinbella el. Kissie. Men det är jag faktiskt ganska glad över. Som i blondinbellas fall då hon JÄMT ska försöka vara perfekt?(min uppfattning) . Men om man tänker lite logiskt på tanken "-Ingen är perfekt" så kan det hända att man faktiskt förstår.. surt sa räven.

Då tänkte jag nämna en blogg som faktiskt JAG tycker är bra, om det nu är någon mening, (Sentementalismen i mig flödar) och den kvinnan råkar vara Sill-Britt mer känd som Babiantuttar! Härliga inlägg om vardagen bravader. Känner mig lite som en psykopat när hennes blogg är det första jag tittar på när jag sätter mig vid datorn, eh ja. Sådär sjuhundratrettiofem gånger per dag. Men vet ni vad det bästa är?! Hon har jämt uppdaterat. Men nu ska jag sluta skriva innan polisen kommer och tar mig i örat! tjing. *småskrattar så där psykotiskt, hehehehehe*

1 kommentar:

  1. Åh, men du är nog inte ensam- jag har kollat statistiken och cirka 30 procent av mina läsare kommer in på bloggen MÅNGA gånger per dag. *s*
    Jag får betalt per sidvisning så ju fler gånger en person kommer in- desto mer pengar får jag. Iof en extremt liten summa, men, varje gång du kommer in är det som du skulle ge mig tre öre. *s*
    Ditt inlägg gjorde mig GLAD! *puss*
    /Sill-Britt

    SvaraRadera