torsdag 12 mars 2009

Loréal - Volume collagen mascara


Alltså, varför säger alla att den är så bra när man läser omkring? Okey, den heter extra volume, det är ju inget som jag söker särskilt mycket egentligen. Är faktiskt glad att jag slipper använda en fransböjare för att kunna kleta på lite mascara. Denna funkar bra för folk med någorlunda raka fransar kanske?

Åter till topic;
Första tiden då jag använde mascaran så tyckte jag den var skit(blöt), men eftersom jag är en sån där idiot som inte vill torka av borsten med lite papper för då "slösar" man ju, jag går tydligen hellre runt med klumpiga äckliga ögonfransar eller låter mascaran ligga i någon väska "på tork". Mascaran var inget för mig, fransarna blev krokiga? *s* inte fina och långa som jag vill ha dem :)

haha, vad roligt om någon härlig språkpolis skulle komma till detta inlägg.


Påkletad

Avkletad

1 kommentar:

  1. Du har ju jättefina ögonfransar! Mina blir inte sådär- jag kletar på så mycket att de blir supertjocka. *s* Inte snyggt men ska det va så ska det va.
    Jag bloggar bara på och är ENVIS, jag SKA synas och höras! Hahaha! Sedan pingar jag på många olika sajter.

    SvaraRadera