torsdag 5 mars 2009

Blopparna, me like..

Nu är jag snart ägare till mina första jeans-leggings, ska bli roligt att pröva. Jag tror faktiskt att jag kommer tycka om dom väldigt mycket eftersom jag tycker de är pest och pina att ha vanliga jeans! Jag hittade mina hos en tjej som hade en egen bloppis, hon hade även andra fina saker men som tyvärr var sålda! *väntar bara tills hon lessnar på ännu ett plagg* Här är iallafall hennes bloppis! Där ni även kan se mina leggings ^^. Kommer upp en bild när leggingsen anlänt!

Tycker bloppisarna är väldigt bra, roligare än tradera. Samt att man kan kika vad det är för stil på kläderna :)

3 kommentarer:

  1. Jeansleggins? Låter tajt, men bekvämt! Kommer hem på onsdag och tar mig en titt på dina sexiga leggs! kyss

    SvaraRadera
  2. Hoppas de passar bra! Jeansleggings är verkligen praktiskt och snyggt. Tyvärr sitter mina inte riktigt som de ska- de kanar ner där bak hela tiden. Väldigt ickecharmigt att gå och dra upp dem..

    SvaraRadera
  3. Haha! :D Kanske inte så sexigt med "häng" men de kommer säkert snart. lyckades fubu-byxorna så kommer häng leggings lyckas med! Åh vad roligt Timp! Ja tror du har ben som är gjorda för jeanslegging.. faktiskt.

    SvaraRadera