torsdag 12 mars 2009

Shippidido

Morgon kaffe måste ju nästan vara det bästa, att sitta och ta de lite sådär lagom lugnt. -Aaaah, ja! Igår gick det sådär med rökning/snusning. Jag kan ju säga att ALLA i min umgängeskrets snusar eller röker, då är det krångligt att hålla emot. Om man tänker efter så är det sjukt att alla väljer att snusa el. röka. Väldigt mystiskt. Igår så blev jag inbjuden på Melodifestivals-kväll. Yes? kan tänka mig att "melodifestivalskväll" är ett kod-ord till "Nu dricker vi rötjut å dansar på bordet" men det återstår att se.

Jag har ju inga pengar heller och det gör mig så less. Jag vill shoppa shoppa shoppa! Nya mysiga vår-tunikor och fina skor. Jaaa, jag vet att det fortfarande är 5 dm snö. Jävligt deprimerande. Kände en strimma av hopp igår när jag plötsligt gick på grus och asfalt som bara var lite blöt, living the dream.

Håller på att försöka steka mig lite också. Det går frammåt, sakta men säkert! Lite förargligt när en dam i min bekantskap solade en gång och blev brunare än vad jag blivit på sex. Men skam på den som ger sig.

Kikade lite på ett bord också förresten! Jag vet inte vart jag ska ha det och har inga pengar till det heller! Men bordet var billigt, snyggt och enkelt. Här kommer en bild som min mor knäpte, Kan ju tillägga att hon inte vet hur man använder min kamera därav bilden, men man får ju ett hum iallafall.


Bordet var inte blankt heller, jäkla bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar