måndag 9 mars 2009

Have you heard?

Men att jag glömde! Jag måste ju berätta att jag slutade HELT (nja nästan) med nikotin för två dagar sen. Tog ett (observera ETT) bloss igår och då kände jag att de fick vara nog. Så nu är det bara att se hur det går i morgon när man ska ut bland folk. Tippar på att det kommer klia lite i fingrarna.

Kom på en rolig sak som handlar om rökning. Jag gick med i "nicorette challenge" varför vet jag inte riktigt men allt är värt att prövas! och nu är det så att på den sidan så kan man skicka "pepp-sms" till varandra och man kan välja om den man skickar sms:en till kan se ens nummer eller inte. Ja, jag fick ju ett sånt där sms såklart och blev så brydd, från någon Jakob, -jaha?
Sen händer det självklara, efter ett hemligt antal vinglas och fleng så råkar jag ringa en signal till denna man(?) och ser detta och börjar babbla. Dagen efter så vaknar jag med en härlig baksmälla och hör telefonen ringa, svarar och bryr mig inte i att titta vem det är som ringer.. Guess who. PINSAMT. *s*

2 kommentarer:

  1. Va? Hahaha, vi slutade exakt samma dag! (Jag har slutat snusa.)

    SvaraRadera
  2. :D Hoppas det går bra för dig. Jag slutade snusa när jag var i spanien i sju veckor och hade med mig en stock!? då började jag röka istället och fortsatte dumt nog med det. Att sluta snusa är de värsta jag gjort, trodde de inte skulle vara så jobbigt.. men fy fan vad trött man blev! Hujedamej.

    SvaraRadera