måndag 2 mars 2009

Dagens jävla skitfunderingar + en blåbärspaj

Vad är detta?

Varför ska JAG bo i ett hus där man måste få igång en brasa nere i källaren för värme.
Varför ska JAG behöva gå runt skitig.
Varför ska JAG ha ett stökigt rum.
Varför ska JAG behöva tycka att jag är fet.
Varför ska JAG vara en jävla tråkgris.


Varför orkar inte JAG göra nånting? *suck*

Aja,

Dagens middag blev iaf blåbärspaj som JAG gjort. Nej nu ska jag ge mig.. heh.
Den var god och uppskattades av la familia. Gjorde även en rulltårta? vad fan är det för nånting egentligen. Hmm, ja. En rulltårta i alla fall med jordgubbssylt.

Jag kan ju även berätta att bakning aldrig har varit min starka syssla, men vem vet, jag kanske är bättre på att flyga luftballong och leta efter apor. Eller skogshuggare kanske,nja.
Jag kan ju berätta om den gången jag tog mig mod till att baka en kladdkaka, vem klarar inte det tänkte jag, hum? vem fan glömmer mjölet, living on the edge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar